تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل!
سرخط خبرها

وکیلی:کورت خیلی خوبی داریم|گروه مان سخت است، اما بدون شانس نیستیم

  • کد خبر: ۶۵۱۱۱
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
وکیلی:کورت خیلی خوبی داریم|گروه مان سخت است، اما بدون شانس نیستیم
دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره کشورمان در سالن دخانیات برگزار شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دلارام وکیلی کاپیتان تیم بسکتبال بهمن، که این روز‌ها در تمرینات تیم ملی ۳×۳ حضور دارد درباره شرایط اردوی این تیم گفت: ۲ اردوی خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم و حتی در اردوی دوم شرایط بچه‌ها خیلی بهتر از اردوی اول بود و به نظرم هر چه جلوتر برویم بهتر می‌شویم. جا داریم که بهتر از این شویم و انشاالله تا روز اعزام به شرایط ایده آل خود خواهیم رسید.
او درباره حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک نیز گفت: کارمان خیلی سخت است و همه تیم‌ها می‌آیند تا در اتریش حضور خود را در المپیک قطعی کنند. گروه ماه بسیار سخت است. استرالیا که یکی از قدرت‌های جهان است در این گروه حضور دارد و با وجود ژاپن، اوکراین و ترکمنستان، ما هرگز خودمان را بدون شانس نمی‌دانیم وهر چه در چنته داریم در این بازی‌ها به نمایش خواهیم گذاشت.
وکیلی درباره محل تمرینات این تیم هم گفت: مجموعه ورزشی دخانیات کورت خیلی خوبی را در اختیار ما گذاشته است. سال‌های پیش یک باره از زمین ۵ به ۵ وارد کورت ۳ نفره می‌شدیم که خیلی برای ما مشکل ساز می‌شد، اما مجموعه دخانیات امکانات خیلی خوبی دارد و شرایط ما بسیار بهتر از گذشته شده است.
او در ادامه گفت: همکاری فدراسیون برای تیم ۳×۳ خوب بوده و ما تقاضای کورت داشتیم که بلافاصله بعد از اردوی اول آن را برای ما مهیا کردند.
وکیلی در پایان درباره خط خوردن برخی بازیکنان هم گفت: همه بازیکنان رنک‌های برتر ایران هستند، اما متاسفانه باید یک ریزش داشته باشیم و در مرحله بعد هم همینطور، انشاالله بهترین‌ها انتخاب شوند و بتوانند یک نتیجه خوب بگیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->